Färgkodning


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Jag bara undrar hur och om du redigerar dina bilder? Jag tycker att du tar så himla fina foton och jag gillar speciellt dina naturfoton.

2011-11-13 @ 22:42:54
URL: http://inutiheten.blogg.se/
Postat av: Agnes

Hej! och tack så mycket, va kul att du gillar mina bilder!



Jag redigerar alla mina bilder i Camera Raw och i Photoshop. Jag gör olika från gång till gång, testar mig fram mycket, läser mycket fotobloggar, hittar jag ett sett jag skulle vilja redigera mina bilder på försöker jag "googla" på det och sen testar jag mig fram.



Jag tycker om att hitta nya sätt att redigera bilderna på och det handlar mycket om att testa sig fram. Dra i curves åt olika håll- vad händer om jag drar så mycket? Vad händer om jag drar mer åt det andra hållet osv.



Så: tips- läs andra fotobloggar, testa dig fram, och våga överdriva och gör det som du tycker känns bäst!



Hoppas att det var tillräckligt svar på frågan!=)

2011-11-14 @ 20:13:00
URL: http://photodemoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback