Jag lever

Fryken.

Inte mycket som hänt här på ett bra tag. Jag har haft fullt upp. Flyttat till Stockholm för att göra praktik hos två fotografer.
Bodde till en början hos en kompis och bor nu hos min kusin. Var hemma över julen, åkte till Göteborg i två dagar och
jobbade med en av fotograferna jag gör hos praktik hos. Var på nyårsfestival i Sunne och jobbade i köket med brylling-Lisa.
 
Är nu tillbaks i Stockholm och praktiken. Spännande och annorlunda att göra praktik hos en person jämfört på en byrå
med många i arbetsteamet. Om två veckor ungefär flyger jag till London för att göra praktik på en designbyrå i två månader.
Känns riktigt spännande och lite overkligt ibland. Ska bli riktigt kul då jag kan hänga med mina fina kompisar från Kagge
(Kaggeholms Folkhögskola) som jag inte bott i samma stad i sen då. 2007/2008. På tok för lång tid. 
 
Har nån slags bildtorka. Fotar inte alls lika mycket som innan. Det brukar gå upp och ner men jag ser det som att jag samlar
på mig nya intryck och bilder i huvudet som sen kanske blir till foton. Hoppas på mer bilder när jag är i London. 
 
Detta är i princip det enda textinlägget i denna blogg. Så njut. Om du gillar text vill säga. Bilder kommer kanske snart.
Time will tell som min vän Anna brukar säga.


Kommentarer
Postat av: Ellen (alatariel)

Låter som om du gjort en massa intressant på sistone! Vacker bild! :)

2013-01-10 @ 19:47:24
URL: http://alatariel.papper.fi
Postat av: joe

Vi glädjer oss att du lever!

stor kram, kompanjon

2013-01-14 @ 22:34:25
Postat av: Poijo-Puss

Time will tell, time will tell.

2013-01-17 @ 16:30:58
Postat av: Johanna

Du är bra du! Stort lycka till i London. Kram

Svar: Detsamma Johanna!! Tack:-) Kram!
Agnes Prytz

2013-01-22 @ 23:28:39
URL: http://blogg.holmberg.us

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback