En tid i livet

Jag har tagit examen. Jag har lämnat Sunne och kommer inte vara där titt som tätt som jag varit de senaste tre åren. Jag kommer inte få träfffa mina fina klasskompisar i skolan mer. Detta känns väldigt tråkigt.

Det har hänt så mycket under de här tre åren. Jag kom till Broby utan speciellt mycket förkunskaper, men med en vetskap om att jag tyckte om att se saker visuellt och skapa i bilder. Till en början fattade jag ingenting. Hade knappt rört de olika program vi arbetade med och kände mig rätt så lost. Mer och mer började jag förstå och sen har det bara sagt svisch. Jag har varit på praktik i Göteborg, Stockholm och nu nyligen i London, en helt otänkbar tanke för mig när jag 2 år tidigare kände att Jönköping, det är där jag ska jobba och hoppades att nån skulle vilja ha mig på deras byrå.

Jag är så stolt över mig själv och över min klass över allt det vi arbetat fram och hur vi kämpat tillsammans. Kommer sakna det väldigt väldigt mycket. Nu börjar nån slags ny tid i livet med beslut om var man ska bo, var man ska jobba och massa andra beslut. Men nånstans känner jag att det kommer att lösa sig. "Dä ordnä schä" som man säger i fina Värmland.


Kommentarer
Postat av: Josse

Åååh, Saknar dig också! Jättemycket! Och klassen. Och alla internskämt.
Kramar!

Svar: <3!!
Agnes Prytz

2013-03-31 @ 22:44:29
URL: http://mejosse.blogg.se
Postat av: Nadja

GRATTIS Agnes!! Fan vad rym du är. Allt kommer gå awesome för du är awesome. Vi ses i branschen sen när jag är färdig ;)

Svar: Tack Nadja!! Sjukt detta ju. Nu ska man ut i verkligheten, spännande!! Det gör vi säkerligen! Kul:)
Agnes Prytz

2013-04-02 @ 21:11:11
URL: http://nadjaendler.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback