Gott nytt år!

Här kommer så nu de sista bilderna från Instagram. Ska verkligen försöka fota mer (med min riktiga kamera) under nästa år. Har hänt så mycket det senaste att det inte varit något jag prioriterat. Blir glad varje gång jag ser att ni är inne här och tittar trots min frånvaro. Tack! 

Hade rätt så långt hår.
 
Gick på promenad vid Hagaparken och hamnade plötsligt vid detta. Blev glad i hjärtat att se djur och natur.
 
 
Köpte denna kasse som jag sedan burit på varje dag i princip.
 
Åkte till Anna J och gick promenad.
 
 
Förevigade mina naglar som på senare år har sin bästa period tidig höst. Alltid lika trevligt.
 
Var med Anna J och Joe på Gröna Lund. Oskar Linnros hade konsert.
 
Gick till fina Rosendal och tomaterna var på g.
 
Fina Joe i sensommarsol på Skinnarviksberget.
 
Och fina Anna precis nedanför berget. Så glad och fin.
 
Utanför konserthuset.
 
Började jobba på Hummingbirds.
 
Fick till dessa flätor en morgon. 
 
 
Påväg hem till Hovslätt.
 
Var hemma hos Joe och det bjöds såklart på fika.
 
Promemad med mamma runt Rocksjön.
 
Fina dörrar på Östermalm.
 
Gick ibland hem från jobbet och när vädret är som ovan var det riktigt fint att gå den lilla biten hem.
 
Blev inneboende på söder, med denna utsikt. Ändå rätt bra läge.
 
Bestämde mig efter många om och men att klippa mig kortare. Kändes riktigt bra.
 
Åt middag och fin efterrätt hos paret Mörk.
 
Insåg att det var ju jättefint vid stadshuset. Kändes som om jag var utomlands.
 
Gick runt på Djurgården och Karin samlade in fina löv för att tillverka en krona (som ni sett här.)
 
Stockholm är allt vackert alltså!
 
Fina Karin.
 
Jag och Anna P hade kulturhöst utan dess like. Här på Julia & Romeo på Operan. 
 
En morgon såg det ut såhär påväg till jobbet. Vackert så det förslår.
 
Djurgården.
 
Det var ju detta med naglarna. Bild tagen inne på toaletten på en thairestaurang. Är det bra färgkombo så är det.
 
Vy om man kollar ut genom fönstret i kontorets kök.
 
Söder.
 
Frukost på sängen.
 
En av alla promenader längs vattnet.
 
 
Fantastiskt fin helg.
 
Påväg till Frida i Skogås.
 
 
Den Disney-aktigt fina granen.
 
Jag och Anna J gick på Luciatåg i Storkyrkan med Adolf Fredriks musikklasser (mina drömmars skola)
 
En annan morgon såg det ut såhär påväg till jobbet. Stocholm alltså!
 
Denna förpackning är ju bara för fin.
 
 
Partynagellacket.
 
Dumme Mosse.
 
Mycket fint.
 
 
Lisa, Anna J, Elin och Joe. Fina tjejer.
 
 
Goda mandlar vi fick av våra vänner från Vietnam.
 
Nu är det bara några timmar kvar att detta år och jag önskar er alla gott nytt år! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback