Bio i Torsby. Det var vi två. Och två till.


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej Agnes!



Hittade hit av en händelse, MEN nu kommer jag att följa din fotoblogg framöver. VILKA FANTASTISKA BILDER!! Jag brukar inte bli såld av sånt här, MEN det här gillade jag verkligen! Snygga bilder, komponerade på ett otroligt läckert sätt!



Fortsätt så!!



Kramar Karin Kiland

2010-11-08 @ 20:26:40
Postat av: Agnes

Karin: Tack så mycket! Va kul att du gillar mina bilder! Nu blev jag glad=)

2010-11-08 @ 21:11:26
URL: http://photodemoi.blogg.se/
Postat av: johanna

HAHA jag dör. du är rolig! Kan se framför mig dig säga det där. haha. har du sett mitt svar på ditt inlägg på min blogg ?:)

2010-11-12 @ 17:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback