Resande

Två bilder från Hönö.
 
Jag har varit i Spanien i tio dagar och haft det riktigt bra. Därav denna bloggtystnad. Det kommer bilder inom kort. Åkte direkt till Hönökonferensen för att sen mindre än ett dygn senare vara hemma igen för att min sega förkylning inte vill ge sig. Mycket tråkigt. Men men. Värre saker har hänt. 
 
Klickade mig in på denna video av Two Birds, Ellen Vingren och Emanuel Sandgren och deras riktigt fina låt och likaså fina video. Den kvinnliga dansaren var lärare på Kaggeholm under några tillfällen när jag gick där. Så vackert med dans och musik.

Kommentarer
Postat av: Roggan

Vad härligt allt ser ut!! När ska du och jag åka?? =) Och håller med, fin musik+video!

Svar: Åh, snaaaart!!! Ja, visst är det! Låten sätter sig på hjärnan! Och Erika är lika fin som alltid!:)
Agnes Prytz

2013-07-16 @ 19:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback