Att dansa.

Bilder från föreställningen "Tänkte bara stå här på dörrmattan lite..." KPS Kristinehamns Folkhögskola, 2009 
 
Jag saknar att dansa. Verkligen. Jag får då och då sånt sug efter att dansa men nu det senaste har det kommit oftare. Det liksom spritter i hela kroppen och jag vill brista ut i rörelser. Älskar känslan av att uttrycka något utan att behöva prata, det du vill få sagt/kommunicerat kommer fram ändå. Det är befriande. Jag hoppas och tror att jag kommer att dansa mer.
 
Det behöver min kropp och själ.
 

Kommentarer
Postat av: Ellen (alatariel)

Himla fina bilder! Och oh ja dansa är såå härligt!

Svar: Tack, ja det är ju det:)
Agnes Prytz

2013-06-06 @ 23:41:03
URL: http://alatariel.papper.fi
Postat av: Sarah

Klart du behöver dansa! Alla behöver det tror jag... :)

Svar: Ja, det är nog så..:) Ja! Håller med!:)
Agnes Prytz

2013-06-10 @ 21:18:53
URL: http://harnite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback